qDesk: Mòdul JD Edwards per la gestió de sol·licituds i incidències2017-01-27T14:39:07+00:00

qDesk es la solució de ticketing que ajuda als responsables d’operacions a gestionar totes les incidències i sol·licituds per part del client. Aquesta solució la implantem a qualsevol empresa i en qualsevol sector amb l’objectiu de millorar la resolució de sol·licituds i incidències.

qDesk controla totes les incidències i sol·licituds per part del client

qDesk està 100% integrada amb Oracle JD Edwards EnterpriseOne i et permetrà crear llistes de sol·licituds, conèixer les tasques pendents a realitzar, les finalitzades, saber quins recursos han estat assignats i conèixer als sol·licitants.
qDesk també s’integra 100% amb la nostra solució qProject, amb l’objectiu d’automatitzar l’assignació i control de Tickets, imputació d’hores, i la valoració de les entregues i productivitat dels treballs realitzats.

+CONTROL D’INCIDENCIES
COMPLEXITAT D’US
+CONEIXEMENT SOL·LICITUDS
DIFICULTAT DE VALIDACIÓ
+ANALÍTICA DE RESULTATS
+CONTROL D’INCIDENCIES
COMPLEXITAT D’ÚS
+CONEIXEMENT SOL·LICITUDS
DIFICULTAT VALIDACIÓ
+ANALÍTICA DE RESULTATS

Per què ho necessito?

Accés totalment Web sense necessitat d’instal·lar un software, de manera que qualsevol professional podrà accedir a l’aplicació sense dificultats

Fulla d’activitat per professional per una gestió el més automatitzada possible per la facturació a clients, informes d’activitat del departament de RRHH, generació de resultats analítics, validació de facturació/activitat per projecte/professional/període de temps,…

La solució està dissenyada per gestionar les sol·licituds i incidències, de manera àgil, senzilla i eficient. els clients podràs enviar un mail detallant la seva petició i l’eina els generarà un número de ticket.

Veure per creure

Per a més informació, descarrega’t el PDF. Indica’ns el teu e-mail

.

Desitges un tracte personalitzat?



He llegit i accepto la Política de Privacitat

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información aquí (Link a la política de cookies en segunda capa) ACEPTAR
Aviso de cookies